سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

مرکزی قهرمان مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی بزرگسالان

رقابتهای کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور، انتخابی تیم ملی با قهرمانی تیم استان مرکزی دیشب در رشت به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛

رییس هیات کاراته گیلان اعلام کرد :در پایان این رقابتها تیم کاراته بزرگسالان مرکزی با کسب 2 مدال طلا و 2 نقره به مقام قهرمانی رسید.

اسفندیار زیال افزود: تیم تهران با 2 مدال طلا، یک نقره و 6 برنز و تیم قزوین هم با یک مدال طلا و یک نقره به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

وی گفت: کاپ اخلاق این مسابقات هم به تیم کاراته گیلان رسید.

رییس هیات کاراته گیلان گفت: در روز پایانی این رقابتها و در وزن منهای 75 کیلوگرم سعید فرخی از تهران اول شد، سجاد حیاتی از آذربایجان شرقی به مقام دوم، هادی صفی از تهران و نیما شافعی از گیلان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

اسفندیار زیال گفت: در مسابقات وزن منهای 84 کیلوگرم مهدی قراری زاده از کرمان به مقام قهرمانی رسید،یونس نوروزی از مرکزی در مکان دوم و عارف فرهادی از فارس و محسن برخورداری از تهران به طور مشترک سوم شدند.

به گفته وی: در پایان رقابت های وزن به اضافه 84 کیلوگرم هم سامان حیدری از کرمانشاه به مقام نخست رسید،هادی عرب از اصفهان دوم شد وسجاد فرخی از مازندران و محمد مهدی قاهری از گیلان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در رقابتهای کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی 650 کاراته کا 3 روز در مجموعه ورزشی عضدی رشت در بخش های کاتای انفرادی و تیمی و کومیته با هم به رقابت پرداختند که در پایان 24 کاراته کای منتخب برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب شدند.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.