سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

اهمیت حضور چشمگیر در راهپیمایی 22 بهمن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری بر اهمیت حضور چشمگیر در راهپیمایی و بزرگداشت عظیم ترین انقلاب تاریخ در 22 بهمن تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مرتضی هاشم زاده با تبریک فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تبلور همبستگی و پایداری به تمامی هم استانیان بویژه جامعه دانشگاهی و پزشکی و با اشاره برگزاری باشکوه راهپیمایی این روز در سالهای پیشین گفت: امسال نیز مردم قدرشناس استان با حضور پرشور و آگاهانه در این مراسم ضمن تجدید میثاق با امام راحل و اعلام همبستگی، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند گذاشت.

وی تأکید کرد: جامعه دانشگاهی و پزشکی استان هر ساله با حضور چشمگیر در این روز بزرگ، عظیم ترین انقلاب تاریخ جهان را گرامی می دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی،‌ خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، ضمن دعوت از هم استانیان و کارکنان دانشگاه برای حضور در این مراسم افزود: با برپایی ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی واقع در میدان انقلاب شهرکرد ضمن خدمات مشاوره ای رایگان به مراجعین، بروشور و پمفلت های آموزشی بین مردم توزیع می شود.

گفتنی است: راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور، از ساعت 9:30 صبح امروز جمعه ۲۲ بهمن در 130 نقطه شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری به صورت متمرکز برگزار می شود.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.