دانش آموزان بسیجی چهارمحال و بختیاری ضمن حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، آحاد جامعه بویژه جوانان و نوجوانان را به شرکت گسترده در این مراسم دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یوم الله 22 بهمن یادآور روزهای پیروزی انقلاب سترگی است که به راستی منشأ خروش مظلومانی در گستره عالم شد که جز به توکل و اعتماد به حضرت حق و پایمردی و مجاهدت در این راه به هیچ چیز دل خوش نکردند.

این بیانیه می افزاید: این انقلاب الهی باعث ظهور نسل جدیدی از دانش آموزان انقلابی شد که با تأسی به حضرت قاسم بن الحسن (ع)، شهادت در راه آرمان ها را شیرین تر از عسل برای خود دانسته و با تقدیم بیش از 36 هزار شهید به اسلام و انقلاب، طلایه داری و جان بر کف بودن خود در عرصه هایی که این نظام الهی به مجاهدتشان نیازمند است را ثابت کردند.

در ادامه بیانیه آمده است: دانش آموزان بسیجی ضمن حضور پرشور و باصلابت در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، همه آحاد جامعه بویژه جوانان و نوجوانان را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت نموده و آمادگی خویش را برای دفاع در همه عرصه های مورد نیاز اسلام و انقلاب و پاسداشت میراث گرانسنگ بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای والامقام اعلام می دارد.

گفتنی است: راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور، از ساعت 9:30 صبح فردا جمعه 22 بهمن در 130 نقطه استان چهارمحال و بختیاری به صورت متمرکز برگزار می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار