سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

رتبه دوم کشوری اردبیل در برگزاری انتخابات

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل در امر برگزاری انتخابات رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ ماریا موسوی در آیین معارفه معاون جدید فرماندار نیر و بخشدار مرکزی نیر با اشاره به انتخابات سال 96 افزود: بهار سال آینده انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار می شود و مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات هر چه بهتر ، سالم و پرشورتر در استان اردبیل انجام شده است.

وی به اجرای 151 پروژه در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید در شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: در 3.5 سال گذشته برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر چهار هزار و 710 میلیارد ریال در شهرستان نیر هزینه شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل با تاکید بر اینکه مطالبه بین مردم و مسوولان باید به تعادل برسد و مطالبه ‌گری تنها یک جانبه نباشد اظهار کرد: مردم را باید از وظایف خود آگاه کرد و مسوولان از جمله فرمانداران و بخشداران نقش اجتماعی خود را در جامعه پررنگ‌ تر کنند.
موسوی با بیان اینکه توسعه عمرانی تنها دغدغه بخشداران است گفت: مسائل اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و ساختاری نیز باید به این دغدغه بخشداران اضافه شده و حق و تکلیف مردم و جامعه در قبال دولت و حاکمیت هماهنگ و هم‌ اندازه شود.

وی افزود: در استان اردبیل نیز در حوزه مسائل اجتماعی ، ورزشی ، امنیت ، رفاهی و تفریحی ، گردشگری و طرح‌ های هادی و نهضت آسفالت و همچنین بهداشت و درمان در روستاها اقدامات موثری انجام شده و عموم مردم از این خدمات رضایت دارند.

در این آیین با تجلیل از تلاش ‌های شاپور منیری معاون سابق فرماندار نیر ، مهدی بخشی به عنوان معاون جدید فرماندار نیر و یاور گنجی به عنوان بخشدار مرکزی نیر معرفی شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.