سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

راهپیمایی 22 بهمن در 150نقطه استان مرکزی برگزار می شود

راهپیمایی غرورآفرین و حماسه ساز 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و گسترده آحاد مردم در 150 نقطه شهری و روستایی استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام هاشمی رئیس هماهنگی شورای تبلبغات استان مرکزی گفت: راهپیمایی 22 بهمن در اراک و دیگر شهرستان های استان مرکزی راس ساعت 10 صبح و با حضور قشرهای مختلف مردم مومن و ولایتمدار این استان آغاز می شود.
 
وی افزود: همچنین بانگ توحید و وحدت بخش (الله اکبر) نیز راس ساعت 21 پنجشنبه (بیست ویکم بهمن ماه) همزمان با سراسر ایران اسلامی از فراز بام ها و مساجد طنین انداز می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: تمام برنامه ریزی ها برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن آیین راهپیمایی روز 22 بهمن در نقاط مختلف استان مرکزی اندیشده شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با راهپیمایی 22 بهمن اقلام فرهنگی متعددی به راهپیمایان ارائه می شود، افزود: این اقلام در سراسر استان و همزمان با راهپیمایی در بین اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان پخش می ‌شود.

حجت الاسلام هاشمی گفت: اجرای سرود و جشن بزرگ انقلاب، ویژه برنامه زنده تلویزیونی توسط هنرمندان و مجریان کودک و نوجوان صدا و سیما، راه اندازی ایستگاه های نقاشی وغرفه های فرهنگی به منظور برگزاری هر چه با شکوهتر یوم الله بیست و دوم بهمن از ساعت هشت صبح در میدان شهدا اراک برگزار می شود.

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن شهر اراک ساعت 10 صبح در مسیرهای پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز، به سمت مصلای بیت‌المقدس برگزار و در پایان با قرائت قطعنامه و سخنرانی محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان می رسد.

انتهای پیام/ ر
  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.