سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تامین کود سرک برای کشت محصولات کشاورزی

30 هزار تن کود سرک برای کشت محصولات کشاورزی استان تامین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : این میزان کود برای استفاده حدود 170 هزار هکتار از مزارع گندم آبی و دیم ، جو آبی و دیم و کلزا با هماهنگی شرکت خدمات حمایتی در بین زارعین توزیع می شود .

فرزاد خوش اخلاق افزود : حدود 21 هزار و 500 تن به کشت گندم ، 6 هزار تن به کشت جو و مابقی به کشت کلزا اختصاص داده شده است .

وی از کشاورزان خواست : با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مربوطه برای دریافت سهمیه خود اقدام  و از تهیه کودهای شیمیایی از مراکز و منابع نامعتبر خودداری کنند .

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : برای کشت بهاره محصولات زراعی استان بیش از 28 هزار و 500 تن کود اوره ، 18 هزار تن کودهای فسفاته و 12 هزار و 500 تن کودهای پتاسه تعیین شده است که در زمان کشت به زارعین تحویل داده می شود .

خوش اخلاق اضافه کرد : علاوه بر کودهای اصلی حدود 39 هزار تن کودهای غیر تکلیفی (ماکرو و میکرو) بین مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه تقسیم بندی و سهمیه بندی شده که با همکاری شرکت خدمات حمایتی استان و زیر نظارت مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها آماده تحویل به کشاورزان است .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.