سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

افتتاح نخستین مرکز اورژانس خیّرساز مشهد

️در هشتمین روز از دهه مبارک فجر نخستین مرکز اورژانس خیرساز در مشهد با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نخستین مرکز اورژانس خیرساز مشهد که از سوی فرزندان شادروان محمد حیدریان و به نام وی ایجاد شده است، به بهره برداری رسید.

️در این مراسم ،رئيس اورژانس 115 مشهد با بیان اینکه در این مرکز دو دستگاه آمبولانس فعال است اظهار داشت: امروز ما در این مرکز از نخستین آمبولانس جدید بنز اسپرینتر در مشهد رونمایی می کنیم.

او تصریح کرد: این آمبولانس به روزترین نوع آمبولانس در جهان است که قابلیت حذف تکانه ها جهت کاهش فشار به بیماران به ویژه بیماران تصادفی را دارد.

 معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه‌ای مجمع خیرین سلامت کشور ️نیز در این مراسم اظهار داشت: افتتاح چنین مراکز اورژانسی با این ساختار، بسیار مورد نیاز مشهد است و حتی این مرکز می‌تواند به عنوان مرکزی برای آموزش‌های اورژانس به دانشجویان استان شناخته شود.

علی صمدی متذکر شد: در بخش سلامت به لحاظ امکانات متاسفانه عقب هستیم و تجهیزات و آمبولانس‌های موجود اندک است.   
او ضمن تقدیر و تشکر از شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان در این رابطه  اظهار امیدواری کرد: درآینده همچنان شاهد فعالیتها و موفقیتهای بیشتری درعرصه بهداشت و درمان استان باشیم.

رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان نیز در این مراسم اظهار داشت: این مرکز به منظور دسترسی سریع به بیماران با توجه به ترافیک و بافت پر تراکم در منطقه احمدآباد ایجاد شده است.

آرزو حیدریان با بیان اینکه در این مرکز دو دستگاه آمبولانس ، فعال خواهند بود اظهار داشت: حضور خیرین در حوزه پایگاه های اورژانس اقدام جدیدی است که در دستور کار مجمع خیرین سلامت استان قرار گرفته و نخستین ثمره آن در مشهد در این مرکز امروز به بهره برداری رسید.
انتهای پیام// ف ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.