سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

سازماندهی اشتغال منجر به رونق اقتصاد مقاومتی می‌شود

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سازماندهی اشتغال و رفع بیکاری موجب رونق منطقه، ارزش افزوده بالا و دستیابی به اقتصاد مقاومتی در منطقه می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ ولی ملکی در مراسم افتتاح پروژه‌های کشاورزی در شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: با استعدادیابی‌های به موقع می‌توان از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود منطقه در رونق اقتصادی و رفع معضل بیکاری قدم‌های مثبتی برداشت.

وی گفت: دستیابی به درآمد، بهره‌وری و نگه داشتن جوانان در منطقه این است که راهکارهایی اندیشیده شود که به واسطه آن بتوانیم با محفوظ داشتن منویات مقام معظم رهبری حداکثر استفاده را از منابع خدادادی منطقه و جوانان با استعدادش ببریم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مشگین‌شهر یکی از مناطق مهم اقتصادی استان به شمار می‌رود که قابلیت‌ها و توانمندی‌های قابل ملاحظه‌ای در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اجرای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با کار آفرینی دارد.

ملکی افزود: قابلیت‌های گردشگری، صنایع تبدیل، تکمیلی ، اقتصادی و کشاورزی در منطقه مشگین‌شهر منحصر به فرد است.

وی عنوان کرد: استفاده بهینه از این امکانات می‌تواند به بسیاری از مشکلات جوابگو باشد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: منطقه مراد لو منطقه‌ای معتدل است که دامپروری در بعد صنعتی و بزرگ می‌تواند بسیار موفقیت آمیز باشد باید با ارائه مشوق‌های لازم و جذب سرمایه‌گذار زمینه‌های رشد و ترقی را در منطقه فراهم آوریم.

ملکی افزود: سازماندهی اشتغال و رفع بیکاری موجب رونق منطقه و ارزش افزوده بالا و دستیابی به اقتصاد مقاومتی در منطقه می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.