به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
شهرکرد؛ محمدمراد رئیسی مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه سال گذشته ۶۸ هزار و ۷۴۴ مورد تماس در زمینه های مختلف شکایت٬ مشکلات٬ طرح ایده و ... در سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت ۱۱۱ (سامد) ثبت شد.
وی افزود: در این مدت در راستای رسیدگی به شکایات مردمی، ۱۳۴ دیدار عمومی با استاندار چهارمحال و بختیاری شکل گرفت که به ۳ هزار و ۳۵۰ مورد درخواست رسیدگی گردید.
رئیسی اضافه کرد: همچنین در این مدت در حوزه سیاسی ۱۵۹ نشست٬ در حوزه عمرانی ۱۷۱ نشست٬ در حوزه اقتصادی ۱۶۴ نشست و ۵۰ ملاقات عمومی فرمانداران چهارمحال و بختیاری با استاندار صورت گرفت.
وی گفت: از نیمه دوم سال ۹۲، هفت هزار و ۱۲۱ نفر درخواست ملاقات با استاندار را داشتند که دفتر بازرسی استانداری، مشکل این تعداد را در مرحله نخست برطرف کرد.
انتهای پیام/ف