سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف دو دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از توقیف دو دستگاه تریلر حامل کابل تجهیزات رایانه ای و فیبر نوری قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سرهنگ فرج شجاعی گفت: ماموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی موفق شدند، دو دستگاه  کشنده تریلر  را که حامل کابل فیبر نوری و تجهیزات رایانه‌ای قاچاق بودند را متوقف کنند.

وی بیان داشت: پس از توقف خودروها در ورودی شهر بوشهر و بازرسی از آنها ماموران پلیس متوجه شدند، تریلرهای توقیفی اقدام به بارگیری کالای قاچاق در پوشش کالای گمرکی مجوز دار از  گمرک بوشهر کرده‌اند و  قصد انتقال آن به خارج از استان را دارند.

این مقام انتظامی افزود: دو راننده متخلف پس از تحقیقات مقدماتی از آنها اظهار داشتند که محموله را از گمرک بوشهر بارگیری و قصد انتقال به تهران داشته‌اند.

وی عنوان داشت: با بازرسی از قسمت بار کامیون‌ها ۱۰ قرقره بزرگ که هر قرقره دو هزار متر کابل فیبر نوری بوده و ۸۵۹ کارتن کابل تجهیزات رایانه‌ای کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در این رابطه دو نفر راننده متخلف دستگیر و هر دو خودرو توقیف و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

انتهای پیام / ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.