سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه نشست هیات دولت؛

علوی: سربازان گمنام امام زمان هر حرکت تروریستی را قبل از اقدام خفه می‌کنند

وزیر اطلاعات گفت: سربازام گمنان امام زمان هرگونه حرکتی در جهت آسیب زدن به امنیت کشور را قبل از هرگونه اقدام تروریست‌ها خفه می‌کنند و ضربه می‌زنند.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت سربازان گمنام وزارت اطلاعات در مقابله با حرکت‌های تروریستی گفت: این سربازان همواره بیدار و هوشیارند و با اشراف کامل اطلاعاتی هر حرکتی را که ببینند در جهت آسیب زدن به امنیت کشور است قبل از اقدامشان به آنان ضربه می‌زنند.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان، الحمدالله تا به امروز این ضربات را به حرکت‌های تروریستی در اقصی نقاط کشور زده‌اند.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا گفته است، فعالیت‌های اطلاعاتی‌اش درباره بررسی فعالیت اطلاعاتی ایران است گفت: آنها از این سخنان بسیار می‌زنند، مگر ما تدبیر و مدیریت کشور را به صحبت‌های آنها بند کردیم، ایران با اراده ملت و با تدابیر مقام معظم رهبری اداره می‌کند همانطور که امام گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به تدابیر انتخاباتی وزارت اطلاعات کشور اظهار داشت: این طبیعی است که وزارت اطلاعات از مدت‌ها پیش برای برگزاری انتخاباتی آرام، کم حاشیه با سازمان‌های اثرگذار در عرصه انتخابات کارش را شروع کرده است.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات وزارتخانه مذکور نیز برای انجام فعالیت‌هایش در سطح کشور کارش را شروع کرده است و زمینه برقراری امنیت در انتخابات با هوشمندی، تدبیر و عقلانیت از سوی مسئولین امر در وزارت اطلاعات دنبال می‌شود.

وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته با مشارکت حداکثری و بدون هیچ گونه التهابی مدیریت شد، گفت: در انتخابات گذشته با مدیریت وزارت اطلاعات هرشخصی که قصد اقدام تخریبی علیه کاندیدایی را داشت از سمت ما تذکر دوستانه گرفت، 8 ماه پس از برگزاری انتخابات ما شاهد مشارکت بالا و نشاط مردم بودیم؛ هرگونه تبلیغاتی که با تخریب همراه شود منجر به ایجاد التهاب در کشور خواهد شد و با آن برخورد می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی تصریح کرد: انتخابات سال 94 جز انتخابات کم حاشیه از نظر امنیتی بود و می‌توان این انتخابات سال گذشته را یکی از سالم‌ترین و امن‌ترین انتخابات دانست که هیچ گونه التهابی نتوانست آن را منجر به تشویش کند.

وزیر اطلاعات با ابراز امیدواری از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال آینده گفت: مردم با رعایت شرع اسلام و اخلاق باید حدود اخلاقی را رعایت کرده و با سلامت و رفاقتی سالم در این عرصه حضور داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان در وزارت اطلاعات شورای تأمین صلاحیت کاندیدای انتخاباتی وجود دارد گفت: این شورا مقطعی نیست و البته آن مقطع‌هایی که مربوط به استعلام است مدیریت هر نهادی از کشور باشد آن موارد را رسیدگی می‌کند و در مقطع انتخابات نیز کار تأیید صلاحیت‌ها را نیز مورد توجه قرار می‌دهد.

وزیر اطلاعات با اشاره به یوم‌الله 22 بهمن و حضور حداکثری مردم در راهپیمایی اظهار کرد: امروز زمانی است که دشمنانمان بدون نقاب در صحنه حاضر شدند و زبان به تهدید باز می‌کنند و مردممان با صفوف فشرده و با وحدت و انسجام در 22 بهمن خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: امروز شاهد برخی سخنان نابخردانه برخی از مقامات آمریکایی هستند که بر این اساس مردممان براساس وظیفه انقلابی بار دیگر در برابر این پاسخ‌های نامعقول ایستادگی خواهند کرد و نسبت به گذشته این حضورشان با عزمی محکم فراگیر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی مردم با حضورشان به دنیا نشان خواهند داد که دولت ایران از هر تهدیدی نمی‌هراسد و با اراده ملت سعی در اداره کشور را دارد.

انتهای پیام/               


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.