سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر 4 کتاب دفاع مقدس در همدان

در مراسمی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر 4 کتاب دفاع مقدس در همدان رونمایی شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به اذعان بیگانگان به قدرت ایران اسلامی ، به دولتمردان آمریکایی توصیه کرد : تهدید ایران نه تنها بی فایده بلکه برای آمریکا مضر است .

سردار جعفری از مردم خواست با حضور پرشور و دشمن شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کنند.

وی یکی از علل عظمت و پیشرفت روزافزون انقلاب را ماهیت اسلامی آن بیان کردو گفت : انقلاب بر چهارچوب اسلام و مکتب تشیع استوار است و ولایت فقیه در این مکتب جایگاه رفیعی دارد .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس را یکی دیگراز عومل عظمت و ماندگاری انقلاب اسلامی بیان و گفت : انرژی وآثار دفاع مقدس بی پایان است .

سردار جعفری افزود : همانطور که جنگ های صدر اسلام موجب گسترش اسلام شد ، دفاع مقدس و دستاوردهای آن موجب نهادینه شدن نهضت بیداری اسلامی در جهان شده است.

وی همچنین علت قداست دفاع مقدس و تاکید رهبر معظم انقلاب بر نشر دستاودهای آن را ، برتری جنبه معنوی دفاع مقدس بر جنبه مادی آن بیان کرد افزود : در این جنگ تحمیلی نابرابر مردم ایران اسلامی با تکیه بر ایمان انقلابی خود در برابر همه ابرقدرت ها ایستادند و پیروز شدند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرموده اند : هنوز هم پس از گذشت سال ها نتوانسته ایم ابعاد مهم این جنگ را برای مخاطبان خودمان تشریح کنیم ، گفت : برای استمرار انقلاب اسلامی بیش از این به نشر آثار دفاع مقدس نیاز داریم.

سردار جعفری به نگاه ماتریالیستی بنی صدر و اطرافیانش در آغاز دفاع مقدس که مخالف حضور نیروهای مردمی و بسیجی در جبهه بودند هم اشاره و خاطرنشان کرد : پس از فرار بنی صدر و حکم امام راحل برای فرماندهی نیروهای بسیجی و مردمی در دفاع مقدس تحول بزرگی آغاز شد و با 5 عملیات بزرگ و ایثار رزمندگان خرمشهر آزاد شد .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات کربلای 5 را اوج توکل نیروهای مردمی به خداوند متعال بیان کردو گفت : این عملیات سرنوشت جنگ را تعیین کرد و وقتی ما به بصره نزدیک شدیم و سازمان ملل از برتری صدام ناامید شد ، قطعنامه 595 را صادر کرد .

سردار جعفری انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل های آینده را دغدغه رهبر معظم انقلاب بیان و تصریح کرد : رهبر معظم انقلاب فرموده اند : کتاب های دفاع مقدس قابل طرح در سطح جهانی است و دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که مردم می توانند در عرصه های مختلف از آن بهره برداری کنند.

وی در پایان با اشاره به رشادت های سرداران و شهدای لشگر انصار الحسین استان همدان در دفاع مقدس گفت : کتاب های تالیف شده درباره خاطرات شهدای این استان ، شاید کمتر از 10 درصد خاطرات موجود است که همه ما وظیفه بزرگی در این زمینه داریم و نشر خاطرات و دستاوردهای دفاع مقدس نیازمند بسیج همگانی است . همچنین در این مراسم از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر 4 کتاب دختر شینا ، وقتی مهتاب گم شد ، گلستان یازدهم و آب هرگز نمی میرد رونمایی شد .

انتهای پیام/ ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.