همدان؛

بهره برداری سیستم الکترونیک جامع شهر همدان

در مراسمی سیستم الکترونیک جامع شهر همدان افتتاح شد.

بهره برداری سیستم الکترونیک جامع شهر همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون اداری مالی شهرداری همدان گفت: با راه اندازی نرم افزار جامع یکپارچه ی شهرسازی ، نوسازی و شهرنگار وب از این پس شهروندان همدانی می توانند با استفاده از آدرس hamedan.ir و وارد کردن کد نوسازی یا پسوردی که از مراجعه ی اولیه دریافت می کنند عوارض خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنند و از ده درصد تخفیف بهره مند شوند.

مجیدی با بیان اینکه مفاصا حساب هم از طریق پست به آدرس پرداخت کننده ارسال می شود افزود : این نرم افزار با دقت بسیار بالا طراحی شده و قابلیت ارتقا و به روز شدن دارد و کاملا بومی است.

وی خاطرنشان کرد : برای اجرای دولت الکترونیک 100 کیلومتر فیبر نوری ایجاد کرده ایم و 3 میلیارد تومان تفاهم نامه با پیش بینی سقف 70 میلیارد تومان با بخش خصوصی امضاء کرده ایم. معاون اداری مالی شهرداری همدان گفت : همچنین در راستای برون سپاری خدمات شهری 37 پیشخوان دولت فعال هستند.

 رسولی ، شهردار همدان هم گفت : این طرح با توجه به اینکه 99 درصد امور روزانه ی مردم به شهرداری مربوط است تحقق پایلوت شهر سبز را هم تسریع می کند به این صورت که از ترافیک شهری و آلودگی هوا می کاهد.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.