سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

بیانیه ای برای دعوت از ورزشکاران به راهپیمایی ۲۲ بهمن

اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران مازندران به منظور شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه مشترک صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با ارسال بیانیه ای مشترک از عموم مردم ولایتمدار و اهالی ورزش به حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

به حول و قوه الهی، ملت ایران در روز ۲۲ بهمن با وحدت كلمه و اتحاد خود همه مستكبرین از جمله امریكا، انگلیس و صهیونیستها را همانند گذشته مبهوت خواهد كرد.

امام خامنه ‌ای

دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاد جمهوری اسلامی ایران است ، انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری است ، ایام‌ الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری نموده است.

۲۲ بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی (ره) در مقابله با دسیسه و توطئه ‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم ‌ناپذیر ایستادند.

ملت شريف ايران سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گيرد که پس از سالها مجاهدت خالصانه همه را متوجه عظمت اسلام عزيز ساخته و ثابت کرده است که اين دين نورانی می تواند جهان را با صلح و صفا مديريت کند و بشر فرو رفته در منجلاب را از سختی ها برهاند.

اینک، ماییم و امانتی بی ‌مانند، که از خون جوانان وطن جان مایه دارد و این ماییم و امانتی گرانبها که ریشه در قلب فرد فرد ایرانیان غیرتمند دارد.

۲۲ بهمن، تنها یک تاریخ خاطره انگیز نیست ، ۲۲ بهمن سرآغاز حرکتی است که نور امید ملت ‌های رنج کشیده جهان شده است و خواب از چشم ستم پیشگان ربوده است.

اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران مازندران ضمن تبريک فرارسيدن اين ايام الله فرخنده ، هم صدا و هم نوا و همگام با مردم شریف مازندران در راهپیمایی يوم الله ۲۲ بهمن ، در تجديد بيعتی دوباره با آرمانهای بلند امام راحل (ره) و مقام عظمای ولايت ، ندای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش جهانيان می رساند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.