سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

همایش گرامیداشت 19 بهمن در شهرکرد برگزار می‌شود

همایش گرامیداشت 19 بهمن سالروز بیعت مردم استان چهارمحال و بختیاری با امام خمینی (ره)، در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همایش گرامیداشت 19 بهمن سالروز بیعت جمعی از مردم استان چهارمحال و بختیاری با امام خمینی (ره) در سال 1357 با عنوان «میثاق با ولایت»، از ساعت 10 صبح امروز سه‌شنبه 19 بهمن‌ 95 در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، سرود دانش‌آموزی و اجرای یک گروه نمایشی طنز از برنامه‌های پیش‌بینی شده این همایش با حضور مردم ولایتمدار از نقاط مختلف استان می باشد.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: 19 بهمن 1357 یکی از افتخارات استان چهارمحال و بختیاری در حوادث انقلاب اسلامی است.

علی گرجی افزود: مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری در این روز براساس بصیرت بالایی که داشتند در پاسخ به یاوه‌گویی‌های بختیار، به پیروی از امام خمینی (ره) راه افتادند و ضمن اعلام بیعت با ایشان، مواضع و توطئه‌های بختیار را نقش بر آب کردند.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری این روز باید روز شاخصی باشد اضافه کرد: تلاش می شود با برگزاری چنین بزرگداشتی، عظمت و اهمیت این واقعه مهم به درستی تبیین و ان‌شاءالله در آینده این روز شاخص به نام پرافتخار بام ایران در تقویم ثبت شود.

گفتنی است: در 19 بهمن سال 1357 جمعی از مردم استان چهارمحال و بختیاری با حرکت به سمت تهران و دیدار و بیعت با امام خمینی (ره)، حمایت کامل خود را از انقلاب‌اسلامی اعلام کردند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.