سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوشهر:

انقلاب اسلامی، انقلاب زمینی نیست

امام جمعه بوشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی بر پایه ولایت مداری است، گفت:این انقلاب زمینی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر امروز در نشست با خانواده‌های شاهد، ایثارگر و جانباز گفت: انقلاب اسلامی ایران از جنس انقلاب‌های زمینی نیست بلکه انقلابی است که اندیشه آن تحقق اراده خداوند در تمامی ابعاد زندگی از عرصه اندیشه‌ورزی تا اعتقاد و اخلاق است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه استقلال و ولایت‌مداری است و این طبیعت جهان اسلام است که یک جامعه دینی بر اساس ایمان به خدا درست می شود و انقلاب اسلامی این بارقه دینی و امید را در جامعه بیشتر می شود و پیشرفت انقلاب اسلای نیز بر پایه ولایت مداری است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی خاطر‌نشان کرد:  یکی از مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی صادر شدن این انقلاب آسمانی به دیگر کشورها است که باید از این دستاورد بزرگ با وحدت و همدلی محافظت کنیم.

صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری فعال دارند افزود: حضور مردم در صحنه نشان دهنده پایبندی آنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های قابل توجهی در همه ابعاد کرده است گفت: ایران اسلامی با دستیبابی به قله‌های پیشرفت در اوج اقتدار قرار دارد که حفاظت و صیانت از این دستاوردها رسالت همگانی به ویژه خانواده شهدا و ایثارگر است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه انقلاب‌کردن کاری سخت و حفظ آن سخت‌تر است، تاکید کرد: با رهبری مقام معظم رهبری ضمن صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم بگونه‌ای که ایران اسلامی به عنوان یک کشور آزاد و پیشرفته در جهان معرفی شده است.

انتهای پیام /پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.