سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

افتتاح کانون بسیج رسانه موسسه فرهنگی هنری خراسان

کانون بسیج رسانه شهیدان سیدی و جهانی موسسه فرهنگی هنری خراسان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این مراسم گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی باعث تحکیم پایه‌های نظام می‌شود و بسیج به‌عنوان یک نهاد انقلابی باعث تحکم هر چه بیشتر پایه های انقلاب می شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود و این سخن امام از روی تفکر و تعقل بود و امروز شاهد نمود پیدا کردن این سخن امام در تمامی عرصه‌های انقلاب هستیم.

سردار نظری ادامه داد: امام از لفظ انفجار استفاده کرده بدین معنی که انفجار قدرت آفرین و موج آفرین است که این موج در ابتدا باعث از بین رفتن حکومت ستم شاهی پهلوی شد اما همچنان آن موج ادامه دارد و شاهد آن هستیم که این موج انقلاب در تمام جهان گسترش یافته است.

وی بیان کرد:فرد انقلابی نیز باید موج آفرین باشد و همانگونه که انقلاب به ما آموخته است باید این خروش و انقلابی بودنمان را حفظ کنیم و به عرصه ظهور بیاوریم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد:این انقلابی بودن و انقلابی رفتار کردن علت اصلی سعادت و موفقیت انقلاب اسلامی بوده است و هرجا که ما ضربه خورده‌ایم و کمی و کاستی به وجود آمده بخاطر غیر انقلابی رفتار کردن ما بوده است.

سردار نظری با اشاره به اینکه بسیج محلی است برای پرورش تفکر انقلابی، تأکید کرد: همه ما تحت تأثیر محیط پیرامون خود هستیم اما گاهی نیاز است به خود از دریچه انقلاب نگاه کنیم و خود را برای نیازهای انقلاب آماده کنیم.

وی ادامه داد: بسیج یک کانون بزرگ جهت تعالی افراد انقلابی است و در این کانون فرقی نمی‌کند که متعلق به چه قشری از جامعه هستی، نیروهای انقلابی در تمام عرصه‌ها جلودار و پیشرو هستند اما نیروهای انقلابی نیاز به آمادگی فرهنگی، تشکیلاتی، فکری و عقیدتی دارند تا بتوانند در مقابل هجمه‌های دشمن به مقابله بپردازند.

سردار نظری اضافه کرد:بسیج از تمام ظرفیت‌های جامعه استفاده می‌کند و می‌کوشد تا در ابتدا باعث خودسازی افراد و سپس جامعه سازی شود که این همان الگو و اصل انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج مراکز آماده‌سازی نیروهای انقلابی است که این نیرو ها باعث استحکام بخشیدن به پایه‌های انقلاب اسلامی می‌شوند، گفت: باید پایگاه بسیج رسانه در روزنامه خراسان از یک درخشندگی خاصی برخوردار باشد و هم‌زمان با سازندگی درونی این پایگاه، شاهد سازندگی برونی شما اهالی رسانه و قلم باشیم.

.

احدیان ،مدیر مسوول روزنامه خراسان با بیان اینکه افتتاح این مرکز در دهه پیروزی انقلاب اسلامی نشانه ای از باور انقلابی روزنامه خراسان است، گفت: مردمی بودن انقلاب به عهده بسیج گذاشته شده است و افتتاح این پایگاه بسیج برای اهالی رسانه سبب می شود که اتصال سازمانی خود با انقلاب را برقرار کنند.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی نیز گفت : قرار است در این کانون‌ها بحث تعامل و کاردسازی، هم‌اندیشی، سیاست‌گذاری رسانه استان انجام شود و این کانون مرکز ثقل نیروهای روزنامه باشد.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان سیدی و جهانی تجلیل شد.

انتهای پیام//ف.ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.