سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر

یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جشنواره دولت یازدهم را دولتی مسئول، فروتن و آگاه به مشکلات و امور مردم دانست.

جمشید تقی زاده گفت: این دولت درد مردم را می‌داند، با افراد جامعه در ارتباط است و بر استفاده از خرد جمعی تاکید دارد.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: شخص رئیس جمهور که امور دولت را در دست دارد نیز فردی با صداقت و عدالت، آینده‌نگر، دلسوز، با درایت، آگاه به مسائل سیاسی و آشنا به امور مردم است.

تقی‌زاده سپس به دی ماه پر از حادثه امسال اشاره کرد که مهمترین حوادث آن رحلت یار دیرین امام(ره) و انقلاب و همچنین شهادت تعدادی از آتشنشاشان در حادثه پلاسکو بود.

وی ابراز امیدواری کرد، بهمن ماه و جشن‌های دهه فجر روزهای بهتری را برای مردم رقم بزند، جشن‌هایی که یادآور خاطرات فراموش نشدنی استقبال با شکوه مردم از حضرت امام خمینی (ره) است، مردی که یک تنه و با حمایت مردمی که دستشان خالی بود، ابهت استکبار را شکست.

در ادامه داوود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز از ثبت‌نام 2165 نفر از گروه‌های کارگری و واحدهای برتر در جشنواره امتنان استان خبر داد که از نظر تعداد ثبت نام بین استان‌های کشور، پس از اصفهان جایگاه دوم را کسب کردیم.

وی ادامه داد: در نهایت با بررسی‌هایی که صورت گرفت سه نفر نماینده کارگری، سه واحد تولیدی برتر و سه گروه کارگری به عنوان افراد برتر شناخته شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد کارآفرینان شرکت کننده در جشنواره امتنان در کل کشور را نیز 18 هزار و 441 نفر دانست که سهم استان کرمانشاه از این تعداد 7126 نفر بوده است.

به گفته این مسئول، 231 طرح کارآفرینی از فیلترها عبور کردند و 39 طرح به مرحله بازدید رسیدند که در نهایت 9 طرح کارآفرینی به عنوان طرح برتر شناخته شدند.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.