سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

دستگیری سارق خودرو با 24 مورد سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری سارق حرفه ای با 24 مورد سرقت توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری سارق حرفه ای با 24 مورد سرقت توسط پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: این متهم 50 ساله و سابقه دار پس از دستگیری، از فعالیت باند چهار نفره سرقت خودرو و قطعات خودرو پرده برداشت.
سرهنگ "رضا شیرزادی" بیان داشت: روز گذشته اکیپی از ماموران کلانتری 24 الهیه حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پراید در حاشیه شهر برخورد کردند و با توجه به وضعیت داخل خودرو به آن مشکوک و مظنون شدند، لذا با استعلام پلاک خودرو، سرقتی بودن آن محرز شد.
وی تصریح کرد: بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و با کار اطلاعاتی و بررسی میدانی در کمتر از 30 دقیقه، ماموران موفق شدند محل اختفای سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی یکی ار سارقان را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی افزود: متهم که فردی 50 ساله و سابقه دار است، پس از دستگیری در برابر مأموران از فعالیت باند چهار نفره سرقت خودرو و قطعات خودرو پرده  برداشت و در بازجویی هایی به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس این شهرستان، به 24 مورد سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ شیرزادی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و تحویل به مراجع قضائی، بیان داشت: تحقیقات و کار اطلاعاتی گسترده جهت دستگیری سایر اعضای این باند توسط پلیس این شهرستان و سپردن آنها به دست قانون با تمام توان ادامه دارد.


انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.