سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکیمی پور در سیصد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر:

وزرا به شورای شهر پاسخگو نیستند

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: شورای شهر نیز در بسیاری از موارد مقصر است، چرا که هیچ گاه مصوبات خود را پیگیری نمی‌کنیم که آیا این قوانین تصویب شده اجرا می‌شود یا خیر؟

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد حکیمی پور، رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و ششمین جلسه علنی شورای شهر امروز( یکشنبه) اظهار داشت: پس از حادثه جمهوری در سال 92، هنگامی که شورا از تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی پرسید، مسئولان شهرداری امکانات را کافی اعلام کردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه شورای شهر نیز در بسیاری از موارد مقصر است، چرا که هیچ گاه مصوبات خود را پیگیری نمی‌کنیم که آیا این قوانین تصویب شده اجرا می‌شود یا خیر؟

حکیمی پور ادامه داد: هر دستگاهی می‌تواند در چهارچوب وظایف قانونی خود سوال کند، توضیح بخواهد و صحبت کند، بنابراین اگر قانون قرار است حاکم باشد، ما فقط حق سوال و تذکر و استیضاح شهردار را داریم.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه بر اساس قانون، وزرا به شورای شهر پاسخگو نیستند، در حالی که نیم بیشتر کار و ارایه گزارش‌‌های پلاسکو مربوط به آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.