سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دردسر جدید برای تراکتورسازی؛

عالیشاه،نوراللهی و بیک زاده از همراهی تراکتور محروم شدند/ شهباززاده در انتظار رای فدراسیون

بازیکنان جدید تیم فوتبال تراکتورسازی علاوه بر محرومیت در بازیهای رسمی اجازه انتقال به تیم دیگری ندارند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از محرومیت باشگاه تراکتورسازی از جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات مشخص شد که این باشگاه اجازه استفاده از بازیکنان جدیدش از جمله نوراللهی، عالیشاه و بیک زاده در مسابقات رسمی ندارد. 

ماجرا به همین جا ختم نشده است و این سه بازیکن علاوه بر محرومیت در مسابقات رسمی اجازه عقد قرارداد با تیم دیگری ندارند. 

طبق آیین نامه نقل و انتقالات هر بازیکن فقط می تواند در یک فصل در 2 باشگاه بازی کند که عالیشاه و نوراللهی در دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی بازی کردند و بیگ زاده هم علاوه بر تراکتورسازی در صبای قم هم بازی کرده است. براین اساس آنها تا پایان فصل 95-96 نمی توانند به هیچ باشگاهی حتی تیمهای لیگ دسته پایین تر بروند. 

شهباززاده وضعیت متفاوتی نسبت به بازیکنان جدید تراکتورسازی دارد

نصیر زاده ضمن تایید این موضوع گفت: به هر حال باشگاه تراکتورسازی باید به تعهدات خود در قبال این سه بازیکن عمل کند و آنها فقط در تمرینات شرکت می کنند و اجازه همراهی تراکتورسازی در مسابقات رسمی ندارند. سجاد شهباززاده  بازیکن جدید تراکتورسازی به علت بازی نکردن وضعیتش متفاوت از سه بازیکن دیگر است. 

فدراسیون فوتبال باید در مورد بازیکنان جدید تراکتورسازی تصمیم بگیرد

محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال درباره این مطلب گفت: ما منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال در مورد محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات هستیم تا تکلیف بازیکنان جدید تراکتورسازی مشخص شود. 

وی در پایان درباره وضعیت سجاد شهباززاده بازیکن جدید تراکتورسازی خاطر نشان کرد: در حال حاضر منتظر دستورالعمل فدراسیون فوتبال هستیم تا وضعیت شهباززاده هم مشخص کنیم. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
امید فرشادلو
۰۷:۴۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
جام رو بدید به این تیم دیگه ... گذاشتین 3 روز مونده به بازی به این مهمی بعد اعلام می کنید. خدا جای حق نشسته ... چوبش رو یه روزی می خورید
بهنام
۲۲:۵۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
کسی که به رقیب پرسپولیس میره حقشه دو سال محروم بشه من ک همون اول گفتم اینا که تو پرسپولیس بودن چرا به تیمی مثل ملوان نرفتن
reza
۰۰:۲۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
تیم تیمی هستش که با قدرت خودش قهرمان بشع ن ب کمک فدراسیون و باند بازی از الان پرسپولیس قهرمانه یعنی قهرمانش کردن تاسف برا فوتبال ایران
ناشناس
۰۷:۳۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
مشکوک حرف می زنی..یادی کنیم از مافیای ...... وشرکا
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
از اول معلوم بود بعد از10 سال میخواهند لنگ قهرمان شود ولی ارزشی نداره