سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشای حقایق محرومیت بعد از بازی با پرسپولیس

باشگاه تراکتورسازی بعد از هجمه های فراوان بابت محرومیت از نقل و انتقالات قصد دارد بعد از بازی با پرسپولیس حقایق را افشا کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محرومیت باشگاه تراکتورسازی از نقل و انتقالات بازتاب های زیادی در محافل فوتبالی داشته است. حتی نمایندگان مجلس هم خواستار توضیح وزیر ورزش و جوانان بابت محرومیت دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی شدند. 

بعد از محرومیت باشگاه تراکتورسازی از نقل و انتقالات همه دنبال مقصر این اتفاق ناگوار بودند. به هر حال تراکتوری ها هنوز هم امیدوار هستند که این محرومیت بخشیده شود تا آنها بتوانند از سجاد شهباززاده در نیم فصل دوم استفاده کنند اما به نظر نمی رسد که فیفا محرومیت تراکتورسازی را ببخشد. 

مشکل تراکتورسازی به محرومیت نقل و انتقالات ختم نمی شود و گفته می شود این باشگاه به علت پرداخت نکردن مطالبات تونی اولیویرا در آستانه کسر امتیاز قرار دارد. همچنین این باشگاه به دلیل استفاده از نوراللهی، عالیشاه و بیگ زاده نتایج بازی هایش به سود حریفان ثبت می شود.

به هر حال گفته می شود فیفا محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات را شکایت بازیکن سوئیسی اعلام کرده است اما وکیل باشگاه تراکتورسازی نظر دیگری در این خصوص دارد. 

آرش نجفی درباره این مطلب گفت: موضوعات مطرح شده درباره محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات صحت ندارد و بعد از بازی با پرسپولیس حقایق این محرومیت را افشا می کنم. 

وی در ادامه عنوان کرد: بعد از اطلاع از محرومیت جذب بازیکن در نقل و انتقالات پیگیرهای لازم انجام دادیم و به نتایج خوبی هم دست یافتیم که پس از بازی با پرسپولیس درباره این محرومیت اطلاع رسانی می کنیم. 

معاون حقوقی باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا مشکل جذب بازیکن در نقل و انتقالات برطرف شود. 

فدراسیون فوتبال بعد از محرومیت باشگاه های استقلال و تراکتورسازی دست به کار شده و یک کمیته برای تعیین وضعیت بازیکنان خارجی باشگاه های لیگ برتر تشکیل داده است و باید دید با فعالیت این کمیته دوباره شاهد محرومیت تیم ها از نقل و انتقالات هستیم یا مشکل باشگاه های بدهکار حل می شود. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.