سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

آغاز فراخوان ارسال مقاله به «اجلاس نماز» در نطنز

دبیر ستاد اقامه نماز نطنز از اعلام فراخوان مقالات ارسالی به اجلاس نماز در نطنز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید آیت‌اله موسوی  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: اجلاس سراسری نماز روز ۱۰ اسفند ماه در دانشگاه پیام نور نطنز با حضور روحانیون برجسته کشوری و اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات شعر و عکس نماز توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از برنامه‌های جنبی این اجلاس بوده که برگزیدگان مسابقه در روز اجلاس مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

دبیر ستاد اقامه نماز نطنز از برگزاری مسابقه نقاشی و دل نوشته نماز توسط ادارات آموزش‌ و پرورش نطنز و بادرود خبر داد و تصریح کرد: در این اجلاس ضمن تجلیل از برگزیدگان مسابقات نقاشی و دل نوشته از برندگان مسابقه اذان که توسط اوقاف و امور خیریه نطنز و بادرود برگزار خواهد شد تجلیل می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقه احکام نماز توسط دانشگاه آزاد بادرود خبر داد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه به آدرس اینترنتی www.badroudiau.ac.ir/unitest مراجعه کنند.

موسوی از فراخوان مسابقه مقاله با موضوعات نماز و نقش آن در سبک زندگی سالم نماز، نماز و نقش آن در تحکیم خانواده، نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی و نماز در نقش آن در اقامه امر به‌ معروف و نهی از منکر توسط دانشگاه پیام نور نطنز خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را جهت شرکت در مسابقه به کمیته علمی مقالات دانشگاه پیام نور به ایمیل En@nt.isfpnu.ac.ir یا به آدرس پستی نطنز دانشگاه پیام نور ارسال کنند.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.