سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوکان؛

سند توسعه صنعتی، معدنی و تجاری شهرستان بوکان آماده شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: امسال سند توسعه صنعتی، معدنی و تجاری شهرستان بوکان آماده شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: بررسی و مطالعه سند توسعه صنعتی، معدن و تجارت سال گذشته شهرستان بوکان انجام و سند توسعه صنعتی، معدن و تجارت امسال نیز آماده شد.

حسن عبدی با اشاره به عملکرد دی ماه اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان اظهار داشت: در ماه گذشته قیمت انواع کالاهای خوراکی و غیرخوراکی در گروه کالایی از بازار آزاد بوکان با مراجعه حضوری و بررسی های میدانی اخذ شد.

وی افزود: در دی ماه، ضمن به روزرسانی آمار و اطلاعات انبارها و سردخانه ها در سطح شهرستان بوکان، پایش و نظارت بر صدور 111 فقره پروانه کسب صنفی تولیدی، فنی، خدماتی و توزیعی توسط اتحادیه های صنفی شهرستان بوکان صورت گرفت.

عبدی با اشاره به اقدامات بخش نظارت و بازرسی این اداره گفت: در ماه گذشته 324 بازرسی صورت گرفت و ضمن تشکیل 54 پرونده و 62 تخلف مکشوفه، پرونده هایی به ارزش 594 میلیون و 801 هزار و 500 ریال تشکیل شد.

به گفته رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان، در دی ماه تعداد 212 بازرسی در واحد آرد و نان این شهرستان صورت گرفت و پرونده هایی به ارزش 19 میلیون و 186 هزار و 500 ریال تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در ماه گذشته بررسی و پیگیری دستورالعمل های حمایتی و تامین سرمایه در گردش ابلاغی و اطلاع رسانی به واحدهای صنعتی، تشکل ها و اعضای کارگروه تسهیل صورت گرفت بیان کرد: علاوه بر آن، بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی و طرح در کارگروه رفع موانع تولید نیز انجام شد.

عبدی گفت: در این مدت ضمن بررسی و تایید درخواست های سوخت واحدهای صنعتی و معدنی به تعداد 69 فقره و معرفی به شرکت نفت شهرستان میاندوآب و بوکان،پایش و بازدید تخصصی از تعداد 38 واحد صنعتی شهرستان صورت گرفت.

وی با اشاره به چالش های مربوط به بخش معدن شهرستان بوکان اظهار داشت: سرعت ناکافی در تولید اطلاعات پایه زمین شناسی و عدم دسترسی عموم به آن، ضعف توانمندی های فنی مهندسی و ساخت در بخش اکتشاف و صنایع معدنی،وجود مشکلات و تعارضات حل نشده بین بخشی با حوزه منابع طبیعی و وجود معارضین محلی و مشکلات ناشی از آن از جمله مشکلات کنونی به شمار می رود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.