رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: در 10 ماهه امسال تعداد 436 مورد کارت مرزنشینی تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ابوبکر یوسفی با اشاره به عملکرد 10 ماهه اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه اظهار داشت: در این مدت در حوزه بازرگانی داخلی به منظور رصد و پایش مستمر وضعیت قیمت بازار انواع کالاها و خدمات کالای خوراکی شامل اقلام پروتینی، میوه و مرکبات، حبوبات، کالاهای اساسی، لبنیات، روغن های خوراکی، نهاده های دامی، کالای غیر خوراکی شامل لاستیک، آهن آلات، مصالح ساختمانی و روغن موتور صورت گرفت.

وی از صدور و تمدید تعداد 132 فقره پروانه کسب صنفی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: از سوی دیگر تعداد 130 فقره اخطاریه پروانه کسب صادر و تعداد 296 واحد صنفی بدون پروانه کسب شناسایی شد.

یوسفی تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی را پنج هزار و 470مورد خواند و گفت: از این تعداد 173واحد متخلف شناخته شده و پرونده تخلفاتی به ارزش هفت میلیارد و 280 میلیون و شش هزار و 600 ریال تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه بیان کرد: در 10 ماهه امسال تعداد بازرسی از واحدهای تولیدی و معادن شن و ماسه به 169 مورد رسید و پنج مورد برداشت غیر مجاز به دادگاه معرفی شد.

وی با اشاره به اقدامات حوزه بازرگانی خارجی این شهرستان افزود: در این مدت تعداد 436 مورد کارت مرزنشینی تحویل متقاضیان شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.