سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

افتتاح پروژه های عمرانی در لارستان

همزمان با دهه مبارک فجر با حضور معاون سیاسی استانداری فارس پروژه های عمرانی شهرستان لارستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با حضور هادی پژوهش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس طرح های عمرانی شهرستان لارستان رونمایی و بهره برداری شد.

گازرسانی به روستاهای فیشور، محلچه و شهرک صنعتی بخش اوز از جمله طرح هایی بود که با هزینه ای بالغ بر 70 میلیاردریال به بهره برداری رسید.

با اجرای این پروژه که از ۷۶ هزار ۸۸۴ متر شبکه همراه با یک دستگاه CGS، یک دستگاه TBS، یک دستگاه CPS  و هزار و ۲۰۰ فقره انشعاب برخوردار است تعداد هزار و ۶۸۱ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

این گزارش حاکی است سالن ورزشی روستای گلار بخش اوز دیگر پروژه ای بود که با حضور معاون استاندار فارس افتتاح شدو برای این سالن ورزشی با مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۲۶۰ متر، ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بلوار فردوسی روستای کوره به طول هزار متر و عرض ۲۸ متر با اعتبار ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال دیگر پروژه بهره برداری شده شهرستان لارستان بود که اعتبار آن از محل اعتبارات جاری دهیاری و خیرین تامین شده است.

برای ساخت این بلوار ۲۵ هزار مترمربع آسفالت، ۲۰ هزار مترمربع زیرسازی، یک هزار و ۶۰۰ متر جدول، ۲ هزار متر تک ‌لبه، ۳۰ تیر برق و ۶۰ چراغ روشنایی لاک ‌پشتی کار شده است.

همچنین بهره برداری از خوابگاه پردیس خواهران دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان با زیربنای هزار و ۲۷ مترمربع و با ظرفیت ۱۰۰ نفر، دارای ۲۴ اتاق است که با اعتباری بیش از  ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی ساخته شده است.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.