خدمات رسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار به عنوان یک اولویت در دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد علی افشانی استاندار فارس  با بیان اینکه خدمات رسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار به عنوان یک اولویت در دولت است، گفت: گازرسانی به روستاهای محروم  تا 2 سال آینده به اتمام می رسد.

افشانی اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی سرمایه گذاری در واحدهای صنعتی و تولیدی نیاز به گاز است که وجود گاز زمینه ساز حضور سرمایه گذار است.

استاندار فارس ادامه داد: با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر استان فارس طرح های مختلفی برای کاهش خسارت ها اجرایی شده است که بودجه اجرای ۳۰ هزار هکتار آبیاری تحت فشار در استان تامین شده و تا به امروز ۱۰ هزار هکتار آن انجام شده است و طی مدت پنج سال باید ۳۵۰ هزار هکتار از اراضی فارس به سیستم آبیاری نوین تجهیز شود و این بدان معناست که سالانه باید در۷۰ هزار هکتار از اراضی استان این سیستم اجرا شود.

افشانی  بیان کرد: همزمان با دهه فجر بهره برداری از یک هزار و ۵۳۷ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۳۸۲ میلیارد تومان انجام می شود و در پایان فروردین ماه ۹۶ نیز با حضور رئیس جمهوری شاهد بهره برداری از چندین طرح عمرانی دیگر در استان فارس هستیم.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.