سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

افتتاح 19 پروژه راهسازی به مناسبت دهه فجر در اردبیل

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۱۹ پروژه در حوزه راهسازی با اعتبار بالغ بر ۸۲۷ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، محبوب حیدری در نشست با خبرنگاران افزود: 19 پروژه در حوزه راهسازی با اعتبار بالغ بر 827 میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی، روکشی، بهسازی و لکه گیری راه های اصلی، فرعی و روستایی از جمله طرح های افتتاح شده خواهد بود، تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی پیمانکاران با روش های «SMA»، آسفالت گرم و مخلوط سیمان این پروژه به نسبت شرایط آب و هوای منطقه انجام شده است.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان اردبیل با یادآوری این مطلب که بیمارستان کوثر با 100 درصد پیشرفت فیزیکی به بهره بردار پروژه دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شده و در مرحله تجهیز است، افزود: 67 منطقه حادثه خیز در مناطق جاده ای استان شناسایی شده بود که طبق برنامه ریزی ها و کارهای کارشناسی عملیات اصلاح صورت گرفته است.

حیدری با تاکید بر اینکه از این تعداد 21 منطقه تا سال آینده عملیات بازسازی اتمام خواهد یافت، اظهار داشت: بندر خشک یکی از اقدامات و تدابیر استاندار اردبیل برای توسعه استان است که کارهای کارشناسی آن در سفر اخیر استاندار به کشور مسکو و آذربایجان انجام و بازدیدهای صورت گرفت و منطقه اصلاندوز بهترین محل برای این بندر مطرح شد.

وی با بیان این مطلب که طبق پیش بینی کارشناسان 100 هکتار زمین برای این بند در منطقه اصلاندوز لحاظ خواهد شد، ادامه داد: از هفته آینده کارهای مشاوره ای و بازدیدهای میدانی این طرح آغاز خواهد شد و بعد از نهایی شدن فاز عملیات اجرایی با همکاری بخش خصوصی نهایی می شود.

وی با اعلام این مطلب که مطالعات امکان سنجی راه های استان در خصوص بندر خشک نیز در حال اجرایی است، یادآور شد: بازدید کارشناسان وزارت راه نیز از مکان یابی بندر خشک با حضور کارشناسان استانی بزودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.