سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هواشناسی:

خلیج‌فارس کاملا مواج و طوفانی می‌شود

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: وزش باد شدید همچنان طی 48 ساعت آینده تداوم دارد و خلیج‌فارس کاملا مواج و طوفانی خواهد بود

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده خروج سامانه بارشی از نواحی شمالی و مرکزی استان می باشد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود بارش باران به صورت پراکنده تا عصر امروز در نقاط جنوبی استان ادامه داشته باشد و با گذر امواج ضعیف تراز میانی جو از روی استان، بارش خفیف باران در سایر نقاط استان نیز محتمل به نظر می رسد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: وزش باد شدید همچنان طی 48 ساعت آینده تداوم دارد و خلیج‌فارس کاملا مواج و طوفانی خواهد بود لذا بروز پدیده گرد و خاک در برخی نقاط دور از انتظار نمی باشد.

مساعدی اضافه کرد: همچنین با نفوذ توده هوای سرد و وزش باد شدید، روند کاهش دما طی 48 ساعت آینده در همه نقاط استان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بر این اساس، آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک و کاهش محسوس دما، در برخی نقاط نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود.

مساعدی ادامه داد: جهت باد نیز شمال غربی با سرعت 25 تا 58 کیلومتر در ساعت و بر روی دریا گاهی بیش از 60 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: همچنین ارتفاع موج دریا نیز 150 تا 300 سانتیمتر و گاهی بیش از 3 متر است.

مساعدی خاطرنشان کرد: فردا زمان: جزر اول دریا ساعت 06:24 بامداد، مد اول ساعت و جزر دوم ساعت 18:44 خواهد بود.

انتهای پیام/ ث

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.