سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد:

گسترش خدمات تأمین اجتماعی به افراد تحت پوشش

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات تأمین اجتماعی به افراد تحت پوشش توسعه و گسترش یافته است به گونه‌ای که رضایتمندی مردم و بیمه‌شدگان را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدنقی نوربخش در آیین آغاز عملیات ساخت پلی کلینیک تخصصی درمانی برازجان گفت: خدمات‌رسانی به مردم در بخش‌های مختلف خدماتی، درمانی و رفاهی از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی است.

وی ادامه داد: خدمات تأمین اجتماعی به افراد تحت پوشش توسعه و گسترش یافته است به گونه‌ای که رضایتمندی مردم و بیمه‌شدگان را در پی دارد.

نوربخش افزود: سازمان تأمین اجتماعی در مقابل تعهدات خود طرح‌های مختلف عملیاتی کرده است، ساخت پلی‌کلینیک تخصصی درمان برازجان بر اساس تعهدات این سازمان امروز عملیاتی شد و در زمینی به مساحت 2500 مترمربع در رشته‌های مختلف درمانی به بیمه‌شدگان شهرستان دشتستان خدمات ارائه می‌کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین به افتتاح مرکز MRI بیمارستان تأمین‌اجتماعی بوشهر اشاره کرد و گفت: در این بیمارستان بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان تخت‌های آن افزایش می‌یابد و این در حالی است که تخت‌های بستری بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر افزایش قابل توجهی یافت.

نوربخش خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی بر اساس تعهدات خود خدمات به بیمه‌شدگان را افزایش داده است و 54 تخت بستری به تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر افزوده شد.

وی از دیگر تعهدات سازمان تأمین اجتماعی، دولت الکترونیک را نام برد و گفت: راه‌اندازی دولت الکترونیک که جزء تعهدات سازمان تأمین اجتماعی است سبب افزایش رضایتمندی مردم شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افتتاح 40 پروژه در ایام‌الله دهه‌فجر خبر داد و افزود: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 40 پروژه تأمین اجتماعی در بخش‌های مختلف‌ درمانی، رفاهی و خدماتی در استان‌های مختلف کشور افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.