سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ارائه بسته های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران فارسی

100 بسته سرمایه گذاری آماده ارائه به سرمایه گذاران فارسی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد علی افشانی استاندار فارس گفت: 100 بسته سرمایه گذاری به ارزش 30 هزار میلیارد تومان آماده ارائه به سرمایه گذاران در استان است.
دایی مدیر کل امور اقتصاد و دارایی فارس بیان کرد: در مطالعات امکان سنجی 45 فرصت سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

وی افزود: از زمان تشکیل مرکز خدمات سرمایه گذاری فارس تا کنون  38 طرح با سرمایه ای بالغ بر 1میلیارد  و 160 میلیون دلاری جذب شده است.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی فارس با بیان اینکه از ابتدای امسال 5 طرح به ارزش 28 میلیون دلار جذب شده، تصریح کرد: برای 11 متقاضی اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 700 میلیون دلار اختصاص می یابد.
همچنین رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس  اضافه کرد: قرارداد شهرسلامت به ارزش  3 میلیارد دلار منعقد شده و این طرح به صورت رسمی در اردیبهشت سال آینده بوسیله  رییس جمهور کلنگ زنی می شود.

رازقی رئیس  اتاق بازرگانی فارس گفت: با توجه به سهم  5 درصدی فارس در اقتصاد ملی کشور  باید هدف گذاری ها برای جذب سالانه 5 میلیارد دلار در سرمایه گذاری خارجی انجام شود که برای رفع موانع سرمایه گذاری است.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.