سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هواشناسی:

در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی امروز و فردا در غالب نقاط استان و با شدت بیشتر در نیمه‌جنوبی استان، رگبارهای پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشههای هواشناسی نشاندهنده ورود امواج ناپایدار جو به استان میباشد. بنابراین طی امروز و فردا در غالب نقاط استان و با شدت بیشتر در نیمهجنوبی استان، رگبارهای پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و تندباد لحظهای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیشبینی میشود.

وی گفت: همچنین با خروج تدریجی این سامانه طی روزهای پنجشنبه تا شنبه با افزایش قابل ملاحظه سرعت جریانات شمالی، ضمن تلاطم شدید دریا، کاهش محسوس دما را به همراه خواهد داشت. همچنین با توجه به سرعت شدید وزش باد ایجاد گرد و خاک و ورود آن از مناطق دیگر به استان دور از انتظار نمی باشد.

مساعدی افزود: بر این اساس، آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش بادو بارش پراکنده باران و گاهی رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش تند باد لحظه ای و از فردا کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان گفت: جهت باد نیز متغیر غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 12 تا 32 و بطور لحظه ای تا 44 کیلومتر در ساعت و از عصر امروز شمال غربی با سرعت 18 تا 54 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین ارتفاع موج نیز 60 تا 120 سانتیمتر و از امشب 120 تا 240 سانتیمتر و از فردا بیش از 3 متر است.

مساعدی اضافه کرد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 05:51 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 12:21 ، جزر دوم ساعت 17:45 و مد دوم دریا ساعت 23:40 دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.