سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

دانشجویان، سربازان جبهه مقاومت انقلاب

سربازان جبهه مقاومت انقلاب اسلامی دانشجویان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر دانشجویان را حافظ آرمان های انقلاب اسلامی خواند و گفت: دانشجویان مومن و انقلابی هرگز این میراث گران بها که برای آن سختی کشیدند و خون دادند را فراموش نمی کنند و امروز نیز شاهد آن هستیم که سربازان جبهه مقاومت انقلاب اسلامی دانشجویان هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی تفکری جدید ر ا در شیوه های سیاست و حکومت دنیا بوجود آورد به گونه ای که می توان این موج بیداری اسلامی را حرکتی برای دادخواهی مستضعفان جهان دانست.

نوری انقلاب اسلامی را طلیعه نور دانست و گفت: انقلاب اسلامی مانند نور در تاریکی زمان بر دل زخمی و رنجور مردم ستم دیده ایران تابیده شد و آن ها را در مقابل حکومت طاغوت بر آشفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران افزود: دانشجویان نقش مهمی در بروز بیداری و امتداد مبارزاتی جهت تحقق انقلاب اسلامی داشتند به گونه ای که امام راحل عنوان کردند دانشگاه مبدا همه تحولات است.

نوری افزود: فعالیت مستمر دانشجویان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی پس از سال 57 نیز ادامه داشت و آن ها با عنوان دانشجویان پیرو خط امام اقدام به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا کردند که امام راحل آن را انقلاب دوم نامید ، این نشان از جایگاه ویژه دانشجویان در مبارزات انقلابی دارد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.