سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افتتاح 106 طرح عمرانی و مخابراتی در نطنز

فرماندار شهرستان نطنز گفت: مجموعاً 106 طرح عمرانی و پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ‌بر 26 میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوسف حسنی پیش از ظهر امروز در مراسم زنگ انقلاب هنرستان یوسف زاده نطنز اظهار کرد: امروز به‌عنوان روزی شناخته می‌شود که امام راحل با ورود به میهن اسلامی عزت عظمت و سرافرازی را برای ملت به ارمغان آورد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما به رهبری امام خمینی و هم اکنون با رهبری مقام معظم رهبری دارای 3 رکن اساسی است که عبارت‌اند از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی؛ در بحث استقلال نیاز به تلاش شبانه‌روزی شما دانش آموزان و تحصیل و همت برای رسیدن به قله‌های علم و دانش است که ایران را در قله‌های بلند علمی جهان ثابت‌قدم نگه دارد.

فرماندار شهرستان نطنز ضمن تقدیر از کمیته‌های 16 گانه دهه فجر تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای باشکوه برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر انجام‌ شده و نکته‌ای که مورد تأکید است مردمی برگزار شدن جشن‌های این دهه است که با هماهنگی کلیه مساجد هر شب در 2 مسجد برنامه جشن انقلاب با مشارکت مردم برگزار خواهد شد.

وی به افتتاح مجموعاً 106 طرح عمرانی و پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ‌بر 26 میلیارد ریال اشاره و خاطرنشان کرد: افتتاح کارخانه تولید محصولات بهداشتی سینا بینش نطنز، بهره‌برداری از 100 هزار متر راه آسفالت روستایی، اورژانس بیمارستان فاطمیه بادرود، افتتاح icu و بخش زایمان بیمارستان خاتم‌الانبیاء نطنز، افتتاح مرکز سلامت و پانسیون پزشک روستای ابیانه، پارک بازی شهر طرق رود و اقامتگاه سنتی توسلیان ازجمله پروژه‌های مهم عمرانی در دهه فجر محسوب می‌شوند.

در ادامه علیرضا محمودی؛ مدیر آموزش‌ وپرورش نطنز نیز اظهار کرد: برگزاری نشست بصیرتی ویژه دانش آموزان با همکاری بسیج دانش‌آموزی در دبیرستان آزادگان، برگزاری مرحله حضوری مسابقات هنرهای تجسمی دوره ابتدایی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری جشنواره سرودها و آهنگ‌های انقلابی و برگزاری جشنواره تئاتر دانش‌آموزی را ازجمله برنامه‌های فرهنگی هنری اجرایی در طول دهه فجر مدیریت آموزش و پرورش نظنز است.

مدیر آموزش‌ و پرورش نطنز گفت: محفل انس با قرآن ویژه دانش آموزان در روز چهارشنبه مورخه 20 بهمن در محل حسینیه مرکز شهر با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه با حضور قاریان و حافظان نوجوان و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

وی نقطه عطف برنامه‌های کمیته فرهنگیان و دانش آموزان را حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن عنوان و اضافه کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در مسیرهای منتهی به نماز جمعه و مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن و مانور تشکیلاتی اعضای تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان و فرزانگان با عنوان یاوران انقلاب برنامه پایانی کمیته خواهد بود.




انتهای پیام/م

برچسب ها: افتتاح ، 106 طرح ، درنطنز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.