سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت باید اقدام ترامپ در لغو ویزای ایرانیان را در محافل بین‌المللی دنبال کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: دولت باید از راه قانونی، اقدام ترامپ در لغو ویزای ایرانیان را در محافل بین‌المللی دنبال کند.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سخنان اخیر ترامپ و اقدام وی در لغو ویزای 7 کشور از جمله ایران گفت: اقدام سخیف و خارج از عرف رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت صدور ویزا برای اتباع برخی از کشورها با اتهام دروغین تروریسم، اقدامی بود که حیثیت و اعتبار آمریکایی‌ها را در عرصه بین‌المللی و افکار عمومی لکه‌دار کرد.

وی افزود: کشوری که ادعای آزادی، دموکراسی حقوق بشر، آزادی مراودات دارد و حتی برای مدعی شدن دروغین این ارزش‌ها به کشورهای دیگر حمله می‌کند هم اکنون خود اولین اصول حقوق شهروندی را زیر پا می‌گذارد و چنین اقدامی را انجام می‌دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: این اقدام ترامپ نوعی ورشکستگی و در هم پاشیدگی آمریکا را نشان می‌دهد، البته جمهوری اسلامی ایران باید عکس‌العملی در خور و در تراز نظام جمهوری اسلامی نسبت به این موضوع نشان دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران باید از راه قانونی این موضوع را در محافل بین‌المللی دنبال کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.