سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پلیس کرمان مسائل اجتماعی رانیاز سنجی می کند

رئيس اداره برآورد اجتماعی فرمانده انتظامی استان گفت: نيازسنجی و اولويت بندی موضوعات اجتماعي در دستور كار پليس قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرهنگ حسين صفی نتاج با اشاره به افزايش جرایم و معضلات اجتماعی در جامعه گفت: با شناسايی معضلات اجتماعی می توان ضمن در دست داشتن نبض جامعه در حوزه نظم و امنيت منشا قابل اطمينان و اتكايی برای طرح ريزی انتظامی و اجتماعی از سوی فرماندهان فراهم كرد.

اين مقام انتظامی تصريح كرد:اداره برآورد اجتماعی پليس استان اقدام به انجام برآوردهای اجتماعی با هدف برنامه ريزی اجتماعی ،اولويت بندی مسائل اجتماعی و تخصصی كردن ميزگردها و نشست های علمی تخصصی كرده است.

صفی نتاج با اشاره به تجزيه و تحليل يافته های اجتماعی در جهت ارتقاء برنامه ريزی پليس گفت: نتايج به دست آمده جهت برنامه ريزی و انجام طرح های مختلف توسط رده های تابعه ارائه می شود تا گامی موثر در جهت كاهش و پيشگيری از جرايم و آسيب های اجتماعی باشد.

وی خاطر نشان کرد: اين اقدامات در سطوح مختلف با بهره گيری از نظرسنجی های به عمل آمده از ايده های انتظامی و نخبگانی در سطح استان صورت می گيرد و با استخراج داده ها اولويت بندی مسائل و موضوعات اجتماعی مشخص می شود.

رئيس اداره برآورد معاونت اجتماعي استان در پايان گفت: با عنايت به اقدامات فوق، پليس به دنبال حل مسائل اجتماعی با بهره گيری از تمام ظرفيت های اجتماعی و فرهنگی است كه با مشاركت همگانی امنيت مطلوب را در جامعه برقرار كند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.