سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ولایت فقیه وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب هاست

رئیس پژوهشگاه شاخص پژوه گفت: انقلاب اسلامی یک حادثه نیست بلکه امتداد حرکتی است که از عاشورا آغاز و به ظهور حضرت آقا (عج) ختم خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه شاخص پژوه، امیر محمود زاده در آغاز اولین روز از دهه فجر در آئینی که به همین مناسبت در پژوهشگاه شاخص پژوه برگزار شد اظهار کرد: نهضت امیدآفرین انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است در پرتو توکل و ایمان به خدا به بار نشست بی شک انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی را برای ملت ما به ارمغان آورد که می‌توان مهم‌ترین آن استقلال و آزادی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک حادثه نیست بلکه امتداد حرکتی است که از عاشورا آغاز و به ظهور حضرت آقا (عج) ختم خواهد شد. امروز ما به عنوان ملت اسلامی وظیفه داریم تمام تلاش و توان خود را برای زمینه‌سازی ظهور انجام دهیم.

رئیس پژوهشگاه شاخص پژوه ادامه داد: آنچه انقلاب اسلامی ایران را از همه این انقلاب‌ها متمایز می‌کند، نقش والای ولایت فقیه و رهبری است که از اهداف و آرمان‌های انقلاب با روشنگری، درایت و بصیرت صیانت کرد و راهنمای مردم در طی مسیر آرمانی انقلاب می‌باشد و امروز به برکت هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی و حقیقت بیداری اسلامی در سراسر جهان به عنوان نهضتی امید بخش در جریان و حرکت است.

وی گفت: برای پاس داشت این ایام فرخنده و مبارک کمیته ای در پژوهشگاه تشکیل گردیده که برای ایام الله دهه فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی در نظر گرفته‌اند که امیدواریم بتوانیم گوشه کوچکی از خدمات ارزشمند نظام را تبیین کنیم.

محمودزاده در پایان خاطر نشان کرد: جامعه دانشگاهی خصوصاً اساتید، دانشجویان و کارکنان پژوهشگاه شاخص پژوه همگام با ملت ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت  و اقتدار انقلابی را به نمایش خواهیم گذاشت.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.