آنچه در حادثه پلاسکو مهم است ارائه نماد و قدرت عظیم و غیر قابل شکست و بومی شدن فرهنگ ایثارگری در فرهنگ ایرانی و مسلمانان انقلابی است.

شیطان بزرگ قصد دارد تلخی های حادثه پلاسکو  را بزرگ کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه خراسان رضوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در بارگاه منور رضوی گفت: در این ایام جان بر کفانی از دل آتش تا عرش پر کشیدند ، که نمایش عرصه خدمت را نه تنها در کشور بلکه در یک تابلو شفاف به رخ دنیا کشیدند.

وی افزود: آنچه در این قضیه مهم است تنها سوختن عزیزان آتشنشانان ما در مقام انجام خدمت و وظیفه نیست،هر انسانی یک حرفه و شغل دارد که در مسیر اشتغال خود با خطر مواجه می شود بلکه نکات برجسته ای که تقریبا تفسیر ایثار انقلابی را در این قضیه برای ما نمایش داد،جوانی که داوطلبانه تا مرز سوختن و جان دادن پیش میرود این است فرهنگ ایثاری که انقلاب اسلامی نه در نسل اول بلکه در نسل دوم و سوم خود نهادینه کرده است.

امام جمعه مشهد گفت :بیست و هشت سال است که آمریکا در اطراف ما مثل سگ دارد پارس میکند اما نمیتواند ، چون هیبتش را درک کرده مگر میشود با این مردم با این فرهنگ انقلابی و ایثار گری مبارزه کرد؟

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به توسعه ارتباطات و فضای مجازی در حال حاضر گفت: شیطان بزرگ قصد دارد تلخی های حادثه پلاسکو  را بزرگ کند، بیایید نمونه های روشن ،شیرین و ایثارگری ها و افتخار آفرینی ها در این حادثه را بزرگ کنید.

وی افزود: کفار و پیروان آنها در صدد این هستند که با سیاه نمایی ، مسوولین را به جان هم بیندازند و با ایجاد یک فضای تاریک سیاسی در کنار تلخی های این حادثه،این حادثه را به صورت زهر غیر قابل درمان به جان ملت ما بریزند.

آیت الله علم الهدی گفت:حضرت امام خمینی (ره)با توسل به امام زمان خود تصمیم گرفت با وجود نقشه های دشمن برای از بین بردن ایشان و انقلاب روز یکشنبه دوازده بهمن به ایران بیاید.

وی تصریح کرد: در جریان انقلاب تجربه ای بدست آوردیم که هرگاه رضای خدا با اراده ی مردم تطبیق کرد خداوند مردم را کمک می کند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برادرانی که در عرصه مسئولیت و مدیریت در این نظام خدمت می کنند سعی کنند برنامه ،طرح و اراده خود را با رضای خدا تطبیق کنند و دنبال اردوکشی سیاسی در یک جریان لاییک ضد انقلابی ولنگار نباشند که مسلما شکست می خورند .

انتهای پیام / ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.