سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

گازرسانی به 80 روستا در دهه مبارک فجر

خانوارهای 80روستای گیلان در دهه فجر از نعمت گاز بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مديرعامل شركت گاز گيلان با اعلام اين خبر اظهار گفت: برای گازرسانی به اين روستاها بيش از 310 ميليارد ريال هزينه شده است و با پيوستن اين روستاها به شبكه گاز، مجموع روستاهای گازدار بالای 20 خانوار گيلان به 1هزارو 869 روستا می رسد.

جمشید ظهیری افزود: 80 روستای قابل افتتاح در دهه فجر در مجموع دارای 7 هزار 200 خانوار است و با برخورداری اين تعداد خانوار از نعمت گاز، مجموع خانوارهای روستايی گازدار استان به 292 هزار خانوار می رسد.

وی خاطر نشان ساخت: با افتتاح اين روستاها، فاز اول پروژه بند «ق» با مجموع 707 روستای بالای 20 خانوار بهره مند از گاز به پايان رسيده و درصد بهره مندی گاز روستايی گيلان به حدود 95 درصد می رسد.

مديرعامل شركت گاز استان گيلان با اشاره به اين موضوع كه شركت گاز استان گيلان از ابتدای سال تا كنون به 280 روستا و 74 واحد صنعتی گازرسانی كرده است گفت: اين شركت با اجرای پروژه های گازرسانی، مجموع مشتركين خود را به 950 هزار مشترك افزايش داده است.

ظهيری افزود: شركت گاز گيلان پروژه گازرسانی به دو شهرك صنعتی كيشستان رشت و گوشلوندان فومن را با ظرفيت مصرف 10 هزار مترمكعب در ساعت در دست اجرا دارد.

مديرعامل گاز گيلان در پايان ابراز اميدواری كرد با توجه به بهره مندی 98 درصدی مجموع خانوارهای استان از نعمت گاز طبيعی، در دهه فجر امسال " جشن گيلان سبز" با حضور وزير محترم نفت و مديرعامل شركت ملی گاز ايران برگزار شود. 



انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.