سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

همدان، میزبان جشن بزرگ کارگری می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از برگزاری جشن بزرگ کارگری در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد توصیفیان در جمع کارشناسان و روسای ستادی اداره کل به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دهه فجر اظهار کرد: در تاریخ هر کشوری روزهایی درخشان و سرنوشت‌ساز وجود دارد که موجب بالندگی و افتخار آن سرزمین به شمار می‌آید.

وی افزود: برای همه ایرانیان روز ۲۲ بهمن یکی از روزهای مهم و ماندگار و حماسه‌ساز و غرورآفرین است که در تاریخ کشور ثبت‌ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تأکید کرد: جشن‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز در شرایطی در کشور برگزار می‌شود که تمام تجهیزات و امکانات مادی و نیروی انسانی استکبار در مقابله با پیشرفت و توسعه  ایران اسلامی به کار گرفته‌ شده است.

وی افزود: این ملت ایستادگی و شرف خود را مرهون بنیان‌گذار نظام  مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و همچنین خون پاک شهیدان می‌داند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد زد.

توصیفیان افزود: دهه فجر دهه تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام(ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن، با نثار جان خود ایفای نقش کردند.

وی یادآور شد: مراسم جشن بزرگ کارگری روز دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه با تلاش اعضای کمیته و حضور کارگران، کارفرمایان و خانواده‌های آنها در محل سالن مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.