سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

بیانیه نیروهای مسلح مازندران به مناسبت آغاز دهه فجر

نیروهای مسلح مازندران به مناسبت آغاز دهه فجر بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نیروهای مسلح مازندران به مناسبت آغاز دهه فجر به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر، بزرگترین تحول تاریخ اسلام و جهان است که ملت ایران با کمک سه عنصر اتحاد، خودباوری و خدامحوری توانست رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ بفرستد و الگویی برای ظلم ستیزی تمامی بشریت شود.

دهه فجر حاصل مقاومت و ایستادگی ملت مظلومی است که با سلاح ایمان و الگوبرداری از قیام امام حسین(ع) پایه های نظام مستکبران را فرو ریخت که شعاع آن امروز پس از گذشت 38 سال در تمامی جهان پرتو افشانی کرده و دنیا از این انقلاب، همچنان در تحیر است.

در حالی وارد سی و هشتمین سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی می شويم كه وعده های معمار كبير انقلاب اسلامی امام خمينی (ره) در حال محقق شدن است و طليعه پيروزی مكتب امام عزیز، روز به روز در اقصی نقاط جهان نمايان می شود.

سران استکبار و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیزم بین الملل از شروع نهضت بزرگ انقلاب اسلامی ایران با ترور ، توطئه های گوناگون، تحمیل 8 سال جنگ ، تحریم‌های ظالمانه، برافروختن آتش فتنه ها و دیگر دسیسه ها سعی کردند از حرکت و پیشرفت انقلاب اسلامی جلوگیری نمایند؛ اما حضور همیشه مردم در صحنه ها با اتحاد و یکپارچگی در زیر سایه ولایت فقیه توانست دشمنان را مایوس کند.

نیروی های مسلح مازندران با گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس بویژه شهدای گلگون کفن استان لاله خیز مازندران و یاد و خاطر شهدای مومن و شجاع آتش نشان حادثه اخیر، ایام الله غرور آفرین دهه فجر و 22 بهمن را به ملت همیشه قهرمان و در صحنه ایران اسلامی تبریک گفته و اعلام می دارد ضمن همراهی با مردم در جشن های باشکوه یوم الله 22 بهمن که فرصت مقدسی است برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدا ، بیعت دوباره با فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل در ظل توجهات امام زمان (عج) و تحت رهبری عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در راه حفظ امنیت نظام اسلامی ایران همیشه آماده است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.