سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ستاد دهه فجر اصفهان مردم را به حضور در مراسم 12 بهمن دعوت کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان اصفهان با صدور اطلاعیه ای از مردم انقلابی دعوت کرد در مراسم گرامیداشت یوم الله دوازدهم بهمن شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این شورا  امروز با صدور اطلاعیه ای فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت و از مردم اصفهان خواست فردا (سه شنبه) در مراسم گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن که در گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود، شرکت کنند.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: ملت بصیر و ولایتمدار ما در طول 38 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و در مراحل مختلف انقلاب از جمله هشت سال دفاع مقدس، هجمه های فرهنگی، سیاسی و تحریم اقتصادی و فتنه ها، همواره و همیشه با فرامین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پیمان بسته اند که برای حاکمیت اسلام و طنین انداز شدن شعار لا اله الا الله محمد رسول الله، تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: از قشرهای مختلف مردم بویژه جوانان دعوت می شود در برنامه های با شکوه دهه فجر ، هر چه با شکوه تر شرکت کرده و از فیوضات این ایام نورانی بهره مند و عشق و غلاقمندی و وفاداری خود را جهت ادامه راه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و پاسداشت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تا رسیدن به اهداف نهایی به رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را ابراز نمایند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان اصفهان از قشرهای مردم اصفهان به ویژه مساجد، مدارس، کانون ها، پایگاه های مقاومت بسیج، اصناف و بازاریان، هیات مذهبی و جوانان عزیز دعوت کرد در مراسم اولین روز دهه فجرحضور یابند.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.