سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجرای طرح کاج در شهرستان برخوار

رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار از برگزاری دوره آموزشی طرح ملی کاج( استقرار مداخلات پیشگیری از مصرف مواد مخدر درجامعه کاروتولید)در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم علی نقی  افزود: این طرح به جهت افزایش بهره وری نیروی کار، کمک به افزایش مهارت و دانش عمومی کارگران در خصوص مصرف مواد مخدر،جلوگیری از ایجاد درگیری وبرخوردهای مخرب با افزایش مهارتهای مدیریت هیجان ،جلوگیری از افزایش و کنترل حوادث ناشی از کار ،تقویت روحیه همدلی ونیز جلوگیری از هدرفت منابع در برخوار اجرا شد.
وی افزود: این دوره های آموزشی ویژه مدیران منابع انسانی است و با استقبال خوب مدیران این بخش روبرو شده و حدود 50 واحد صنعتی در شهرستان برخوار در دوره های آموزشی این طرح شرکت کردند.
رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان برخوارخاطر نشان کرد: امیدورایم با اجرای طرج کاج و طی سال جاری شاهد افزایش دانش، نگرش و مهارت کارفرمایان، کارگران و متولیان استقرار در اصول و فنون پیشگیری از اعتیاد در محیط کار و همچنین شاهد افزایش تعداد تحت مراقبت خدمات ترک اعتیاد کارگران معتاد باشیم.




انتهای پیام/م
برچسب ها: اجرای طرح ، کاج ، دربرخوار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.