سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروجردی در دیدار سفیر کره شمالی در ایران:

ایران و کره شمالی علیه دخالت‌ها و زورگویی‌ها در جبهه واحدی هستند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران و کره شمالی در جبهه واحدی علیه دخالت‌ها و زورگویی‌های آمریکا و متحدانش بسر می‌برند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، علاء‌الدین بروجردی امروز (دوشنبه) در دیدار «کانگ سام هیون» سفیر کره شمالی درتهران با بیان این مطلب افزود: دو کشور در مقابل انواع فشارها و تحریم‌ها که از سوی غرب تحمیل شده است مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

وی در ابتدای این دیدار با اشاره به روابط خوب دو کشور اظهارکرد:گسترش مناسبات و همکاری‌های ایران و کره شمالی درعرصه‌های مختلف و مورد علاقه به ویژه درعرصه پارلمانی به نفع دو ملت است که می‌بایست مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد.

بروجردی تصریح کرد: گروه دوستی پارلمانی ایران و کره شمالی با توجه به علاقمندی دو کشور، از توسعه مناسبات دوستانه فی‌مابین حمایت می‌کند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران وکره شمالی درادامه گفت: سفرمتقابل مقامات دو کشور و مذاکره و گفت وگو در مسائل دو جانبه، در برداشتن گام‌های جدید برای تقویت روابط فیمابین از اهمیت و تأثیر فراوانی برخوردار است.

بروجردی در پایان این دیدار نسبت به تحکیم و تقویت ارتباطات دو کشور اظهار امیدواری کرد.

** کره شمالی و ایران از توانمندی‌های فراوانی برخوردارند

سفیرکره شمالی درتهران نیز با اشاره به علاقمندی‌ کشورش به توسعه مناسبات با ایران در عرصه‌های مختلف گفت: کره شمالی و ایران از توانمندی‌های فراوانی برخوردارند که می‌بایست از آنها برای تقویت و توسعه روابط فیمابین استفاده کنند.

«کانگ سام هیون» افزود: توسعه مناسبات با ایران درعرصه‌های سیاسی، اقتصادی و دفاعی مورد توجه و اهتمام ویژه کره شمالی قرار دارد.

سام هیوناظهارکرد: آمریکا منشأ بی‌ثباتی و ناامنی درمناطق مختلف جهان است و کره شمالی از مواضع ایران در ضدیت با زورگویی و مداخلات امپریالیستی آمریکا حمایت می‌کند.

به گزارش خانه ملت، وی درپایان این دیدارگسترش بیش از پیش روابط وهمکاری‌های دو کشور را خواستار شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.