سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«قصه‌های شیرین دنیا» منتشر شد

مجموعه سه جلدی « قصه های شیرین دنیا » اثر سید علی کاشفی خوانساری منتشر شد.

سیدعلی کاشفی‌خوانساری، نویسنده در گفتگو با حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: کتاب جدیدم مجموعه سه جلدی « قصه های شیرین دنیا » کار ترجمه برای کودکان است که توسط انتشارات قدیانی منتشر شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در این کتاب قصه‌های کلاسیک دنیا از جمله «سفید برفی» و «بند انگشتی» را ترجمه کردم.

کاشفی در خصوص اثر دیگر خود نیز گفت: کتاب دیگرم «نظر در نظر» است که انتشارات موسسه خانه کتاب آن را منتشر کرد. این کتاب شامل نقد و بررسی کتاب های تئوری ادبیات کودک و نوجوان است که در ایران منتشر شده است.

این نویسنده در ادامه اظهار داشت: اخیرا کتابم با عنوان « صنوقچه امید » به چاپ سوم خود رسید. این کتاب کار تالیفم است که توسط نشر بیمه مرکزی منتشر شد. این کتاب یک داستان تخیلی است که در بوشهر و سال های آغازین قرن حاضر می گذرد در کتاب به طور غیرمستقیم به شکل گیری شرکت بیمه در ایران اشاره شده است.

وی با اشاره به کتاب‌هایی که در دست انتشار دارد، بیان کرد: «یادداشت‌های یک سفر غیرقانونی » به زودی منتشر خواهد شد و نشر احیا کار انتشار کتاب را برعهده دارد.این کتاب به نوعی سفر به کشور عراق و عتبات عالیات همزمان با حمله آمریکا به این کشور و سقوط صدام است.

وی در خصوص اثر در دست نگارش خود، بیان کرد: عنوان کتابی که دارم می نویسم، « خدا مرا دوست دارد» است. این کتاب برداشت‌هایی از آیات قرآن برای نوجوانان است که قرار است انتشارات ایران‌بان این کتاب را منتشر کند. 

کاشفی خوانساری ادامه داد: کتاب دیگرم «دانشنامه سینما» برای کودکان است که توسط انتشارات محراب قلم منتشر می‌شود. در این کار منوجهر اکبرلو و شبنم میر زین العابدین با من همکاری می کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.