سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکیمی‌پور در گفت‌وگوی مشروح با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمایت حزب اراده ملت از روحانی/ آماده‌سازی "سند مدیریت شهری" برای انتخابات شوراها

دبیرکل حزب اراده ملت گفت: موضع قطعی ما حمایت از روحانی است چرا که معتقدیم دوران ریاست جمهوریش باید تداوم یابد.

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب ارائه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با فعالیت‌های انتخاباتی حزب متبوعش اظهار داشت: موضع قطعی حزب اراده ملت، حمایت از روحانی است چرا که وی را فردی اصلح می‌دانیم و معتقدیم که دوران ریاست جمهوریش باید تداوم پیدا کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تا چه حد احتمال دارد اصلاح‌طلبان برای انتخابات آتی گزینه‌ دیگری را در کنار روحانی معرفی کنند، گفت: حزب ما قطعا از روحانی حمایت می‌کند اما ممکن است دیگر احزاب اصلاح‌طلب، نظر متفاوتی داشته باشند و خواهان معرفی کاندیداهای دیگری در کنار وی باشند.

دبیرکل حزب اراده ملت با تاکید بر اینکه در نهایت همه نظرات جمع می‌شود و اصلاح‌طلبان نظر واحدی را در رابطه با این مسئله اتخاذ می‌کنند، افزود: البته هنوز در این مورد تصمیم جریانی گرفته نشده است و در زمان مقتضی، موضع یکدست جریان اصلاحات برای انتخابات آینده مشخص می‌شود.

حکیمی‌پور با بیان اینکه به احتمال قوی گزینه نهایی اصلاح‌طلبان برای انتخابات پیش‌‍‌رو روحانی است، تصریح کرد: البته رویکرد ما این است که اگر روحانی مجددا رئیس جمهور شود، این بار بهتر است توجه اصلی‌اش را معطوف به حل دغدغه‌ها و مشکلات داخلی کشور کند و گام‌های جدی‌تری را برای رونق اقتصادی و حل مشکلات مردم بردارد.

وی با اشاره به اینکه برای انتخابات شوراها نگاه راهبردی داریم، تصریح کرد: ما در حال آماده کردن یک سند انتخاباتی تحت عنوان " سند مدیریت شهری" برای شوراها هستیم که کار تدوین آن را از چند ماه پیش آغاز کرده‌ایم.

دبیرکل حزب اراده ملت متذکر شد: در انتخابات شوراها باید این مسئله را مورد توجه قرار داد که هر چقدر از مراکز استان‌ها دور می‌شویم، رقابت لیستی و جناحی رنگ می‎بازد اما در کلان‌شهرها و اقمار تهران رقابت جناحی و لیستی بین کاندیداها وجود دارد.

وی در مورد ارتباط حزب اراده ملت با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: شورای سیاست‌گذاری در انتخابات مجلس دهم یکسری نواقص داشت و بر این اساس حرف ما این است که سازوکار شورای سیاست‌گذاری باید مشخص شود و ساختار شخصی باید به نفع ساختار حزبی کنار برود.

حکیمی‌پور با تاکید بر اینکه ما به دنبال وحدت و انسجام بیشتر جریان اصلاحات در عرصه سیاسی کشور هستیم، ادامه داد: برای رسیدن به این هدف، پیشنهادات خود را به شورای سیاست‌گذاری ارائه داده‌ایم و اگر بحث‌هایمان به نتیجه برسد در جلسات شورای سیاست‌گذاری شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.