نماینده سابق مجلس گفت: قرار نیست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صرفا برای انتخابات 96 باشد و بعد از انتخابات کنار گذاشته شود.

محمدحسن آصفری در گفت‌‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: متاسفانه نگاه دولت به جای آنکه معطوف به حل مسائل عمرانی و اقتصادی باشد، صرفا سیاسی است و بر این اساس تعدادی از نیروهای دلسوز انقلاب به دور از نگاه‌های حزبی و جناحی دور هم جمع شده‌اند و تشکیلاتی را به عنوان "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" ایجاد کرده‌اند. 

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هدفش تنها پیروزی در انتخابات آتی نیست، تصریح کرد: یکی از اهداف بلند مدت این جبهه کمک به دولتی است که در انتخابات 96 روی کار خواهد آمد تا بتواند معضلات جامعه را به نحو احسن حل و فصل کند. 

آصفری با تأکید بر اینکه قرار نیست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صرفا برای انتخابات 96 باشد و بعد از انتخابات کنار گذاشته شود، افزود: نگاه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صرفا اصولگرایی نیست بلکه سیاست و هدف اصلی آن، انقلابی‌گری با روحیه جهادی و حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف است. 

وی تأکید کرد: همه کسانی که درد انقلاب را دارند، امروز باید بدانند که دیگر جای اختلاف و تفرقه نیست و باید همگی زیر چتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جمع شوند و به وحدت برسند؛ به بیان بهتر باید گفت که اصولگرایان می‌توانند با جبهه مردمی نیروهای انقلاب به وحدت برسند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار