سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيری ربايندگان پسر بچه ۱۲ ساله در سراوان

جانشين فرمانده انتظامی سراوان از عمليات موفقيت آميز ماموران پليس آگاهی اين شهرستان در شناسايی و دستگيری عاملان آدم ربايی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سرگرد مراد اميری گفت: در پی کسب اطلاع از وقوع يک فقره آدم ربايي و ربوده شدن پسر بچه 12 ساله در شهرستان سراوان تيمی مجرب از ماموران پليس آگاهی جهت شناسايی متهمان و آزادی گروگان تشکيل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند. 
 
وی افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافيای محل وقوع جرم و تحقيق و بررسی مشخص شد، علت و انگيزه اين آدم ربايی اختلافات شخصی و مالی بوده است. 
 
اميری تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات پليسی گسترده و با به کارگيری کليه امکانات، موفق شدند هويت و مخفيگاه عاملان اين آدم ربايی را شناسايی و در عملياتی ضربتی و غافلگيرانه دو متهم را دستگير کنند.   
  
فرمانده انتظامی سراوان در پايان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی، خاطر نشان کرد: پليس اجازه نخواهد داد كه مجرمان و مخلان نظم و امنيت عمومی آسايش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غيرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد. 

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.