سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح طرح آبخیزداری طلحه و فاریاب در دشتستان در دهه فجر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: طی دهه مبارک فجر امسال طرح آبخیزداری طلحه و فاریاب در دشتستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سهیل مهاجری بعد از ظهر یکشنبه ضمن اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار داشت: در این دهه پروژه آبخیزداری در حوزه طلحه و فاریاب شهرستان دشتستان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه با حجم عملیات ۲ هزار و ۹۰۰ متر مکعب و شامل سه بندسنگی، ملاتی است که از محل اعتبارات استانی انجام شده است و حجم آبگیری سالانه آنها نیز ۲۰۰ هزار متر مکعب خواهد بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به دیگر پروژه های آبخیزداری استان بوشهر در شهرستان جم و دشتی نیز گفت: در حال حاضر پروژه آبخیزداری شهرستان جم ۳۵ درصد پیشرف فیزیکی دارد و در شهرستان دشتی نیز این پروژه با ۱۵ درصد پیشرفت به خوبی در حال اجراست.

وی افزود: به دلیل بحران آبی که در استان بوشهر وجود دارد برنامه‌های آبخیزداری برای ما بسیار حائز اهمیت است و اسناد برگزاری مناقصات پروژه‌های آبخیزداری دیگر نیز از محل اعتبارات ملی به میزان بیش از ۵۰ میلیارد ریال آماده است که به‌زودی به مناقصه خواهد رفت.

مهاجری طرح‌های مختلف مهار آب‌های سطحی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر را یکی از ارزشمندترین طرح‌های استانی برشمرد و اذعان داشت: انشالله این طرح‌ها تاثیر خوبی بر آب‌های زیرزمینی شهرستان‌های مختلف استان خواهد گذاشت.

انتهای پیام /پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.