سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آغاز ساخت مستند بهترین معلم دنیا

ساخت مستند" بهترین معلم دنیا "در شهرستان فراشبند آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد نظری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: مستند 45 دقیقه ای " بهترین معلم دنیا " به سفارش اداره امور تربیتی  معاونت پرورشی و فرهنگی  آموزش و پرورش فارس به نویسندگی و کارگردانی محمد رسولی در شهرستان فراشبند تولید می شود.

نظری افزود: موضوع این مستند تلاش های محمد ظاهرعلوی، معلم مدرسه شهدای روستای خانیک از توابع شهرستان فراشبند است که تلاش می کند بهترین امکانات علمی و آموزشی را برای شاگردان کلاس خود فراهم کند.

وی با بیان اینکه این فیلم با رویکردی گزارشی و روایی عملکرد معلم و تاثیر این عملکرد بر رفتار دانش آموزان را به تصویر میکشد، ادامه داد: تدوین نهایی این فیلم تا 12 اردیبهشت سال 96 به پایان برسد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در این فیلم مستند فعالیت کلاسی و فعالیت های بیرون از مدرسه این معلم و شاگردانش  در زمینه آموزش مهارت های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آشنایی با مسائل اعتقادی، ایجاد حس تعامل و تجربه اندوزی دانش آموزان و آشنایی با نهادهای مختلف دولتی  در یک روز کامل به صورت واقعی نشان داده می شود.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.